جستجو

تبلیغات


    تبلیغات شما در اینجا

درمان واریس با تمرین در آب

    • برنامه تمرین در آب زیر نظر هیدروتراپ و پژوهشگر در استخر دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد. برنامه تمرین در آب شامل: 20 دقیقه گرم کردن (حرکات کششی، قدم زدن به جلو و عقب و طرفین)، تمرین اصلی جهت تقویت عضلات و 10 دقیقه سرد کردن  بود که به مدت 6 هفته، با تواتر سه جلسه در هفته و هر جلسه حدود 60 دقیقه انجام شد. تمرینات تقویتی شامل بلند شدن روی پنجه ها، بلند شدن روی پاشنه ها، راه رفتن روی پنجه ها و پاشنه ها، انجام حرکات دورسی فلکشن و پلنتار فلکشن، اسکات نیم نشسته و پا زدن به صورت دوچرخه بود که با شدت 50-60 % میانگین حداکثر تعداد تکرار برای هر فرد انجام شد.
    • برای مشاهده روی ادامه مطلب کلیک کنید.
    • منبع:بخشی از مقاله :خانم مومنی مهرجردی

    این مطلب تا کنون 59 بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ شنبه 10 مهر 1395
    منبع
    برچسب ها : تمرین ,انجام ,دقیقه ,برنامه تمرین ,
    درمان واریس با تمرین در آب

تبلیغات


    Ads

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز دوشنبه 11 ارديبهشت 1396

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر